ବାଣିଜ୍ୟ ୧୪/୫ : ବିଶ୍ୱର ପ୍ରମୁଖ ଟେକ୍ କମ୍ପାନୀ ଗୁଗୁଲ୍ ୧୦ ବର୍ଷ ପରେ ଏହାର ‘G’ ଲୋଗୋକୁ ଏକ ନୂଆ ରୂପ ଦେଇଛି । ଯଦି ଆପଣ ବହୁତ ଦିନ ଧରି ଗୁଗୁଲର ୟୁଜର, ଏବେ ଏହାର ଲୋଗୋ ପୂର୍ବ ଅପେକ୍ଷା ଟିକେ ଭିନ୍ନ ଦେଖାଯାଉଛି । ଏହି ପରିବର୍ତ୍ତନ ବର୍ତ୍ତମାନ ବିଟା ଭର୍ସନରେ ଦେଖାଯାଉଛି, କିନ୍ତୁ ଖୁବ୍ ଶୀଘ୍ର ଏହାର ଅପଡେଟ୍ ଅନ୍ୟ ଡିଭାଇସଗୁଡ଼ିକରେ ମଧ୍ୟ ଆସିପାରେ । ନୂଆ ଲୋଗୋରେ, ଗୁଗୁଲ୍ ଚାରୋଟି ପାରମ୍ପରିକ ରଙ୍ଗ ରଖିଛି ନୀଳ, ଲାଲ, ସବୁଜ ଏବଂ ହଳଦିଆ। କିନ୍ତୁ ଏଥର ଡିଜାଇନରେ ଏକ ନୂଆ ମୋଡ ଦେଖିବାକୁ ମିଳିବ । ପୂର୍ବରୁ, ଏହି ରଙ୍ଗଗୁଡ଼ିକ G ଲୋଗୋରେ ଏକ ବ୍ଲକ ଷ୍ଟାଇଲରେ ଦେଖାଯାଉଥିଲା, ବର୍ତ୍ତମାନ ସମାନ ରଙ୍ଗଗୁଡ଼ିକ ଏକ ଗ୍ରେଡିଏଣ୍ଟରେ ଅର୍ଥାତ୍ ହାଲୁକାରୁ ଗାଢ଼ ଦେଖାଯାଉଛି । ଏହା ଲୋକଙ୍କୁ ଏକ ଡାଇନାମିକ୍ ଏବଂ ମର୍ଡନ ଫିଲ୍ ଦିଏ ।
ଯଦିଓ ଗୁଗୁଲ୍ ଏପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ଅଫିସିଆଲ ଭାବରେ ଲୋଗୋରେ ଏହି ପରିବର୍ତ୍ତନ କାହିଁକି କରାଯାଇଛି ତାହା କହିନାହିଁ, ଏକ୍ସପର୍ଟମାନେ ବିଶ୍ୱାସ କରନ୍ତି ଯେ ଏହା କମ୍ପାନୀର ପରିବର୍ତ୍ତିତ ଟେକ୍ନୋଲୋଜି ଦିଗର ଏକ ଇନଫରମସେନ୍ । ଖାସ୍ କରି ଆର୍ଟିଫିସିଆଲ ଇଣ୍ଟେଲିଜେନ୍ସି (AI) ଦିଗରେ ଗୁଗୁଲର ବୃଦ୍ଧି ପାଉଥିବା କାର୍ଯ୍ୟକଳାପକୁ ବିଚାରକୁ ନେଇ, ଏହା ବିଶ୍ୱାସ କରାଯାଉଛି ଯେ ନୂତନ ଲୋଗୋ ଏହି ପରିବର୍ତ୍ତନର ଏକ ଝଲକ ହୋଇପାରେ ।ନୂତନ G ଲୋଗୋ ପ୍ରଥମେ Google Search ଆପ୍ ମାଧ୍ୟମରେ Apple ଡିଭାଇସଗୁଡ଼ିକରେ ଦେଖାଯିବା ଆରମ୍ଭ ହୋଇଥିଲା । କିଛି ୟୁଜର୍ସ ଏହି ନୂତନ ଲୋଗୋକୁ ଆଣ୍ଡ୍ରଏଡ୍ ବିଟା ଭର୍ସନ ୧୬.୮ରେ ମଧ୍ୟ ଦେଖିଛନ୍ତି। ହେଲେ ଏହି ଲୋଗୋଟି ଏପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ Gmail, Google Maps ପରି ଅନ୍ୟ Google ସେବାରେ ଦେଖାଯାଇ ନାହିଁ । ଏହା ସହିତ, ଅଧିକାଂଶ ନନ୍-ପିକ୍ସେଲ ଡିଭାଇସ୍ ଏବଂ ୱେବ୍ ୟୁଜର୍ସ ଏବେ ବି ପୁରୁଣା ଲୋଗୋ ଦେଖୁଛନ୍ତି ।ଏପରି ପରିସ୍ଥିତିରେ, ଅନୁମାନ କରାଯାଉଛି ଯେ ଏହି ଘଟଣାରେ ଗୁଗୁଲ୍ ନୂତନ ଲୋଗୋ ପଛର କାରଣ ଏବଂ ଏହା ପଛରେ ଥିବା ଚିନ୍ତାଧାରା ସମ୍ପର୍କରେ ଏକ ବଡ଼ ଘୋଷଣା କରିପାରେ ।